onsdag 22 september 2010

Länge sedan nu..

..man skrev här! Har väl egentligen inte giltig ursäkt men tror dessutom inte att jag behöver en;-).
Well well, detta året har varit intensivt och framförallt våren och sommaren då jag förärades att bli fru *ler*.. Vill inte ens tänka på hur många vuxenpoäng det är men jag håller mig ung genom min man haha**. Vet inte hur många gånger jag har fått höra barnarov nu, för att han är 4 år yngre:) men kom igen, 4 år liksom, hade det varit 10 år så hade jag till och med kunnat fått titulera sig cougar men icke*L*

Sommaren tuffade på som bara fan rent ut sagt och så var det dags! Bästa dagen ever!!:)
Nu har höstvindarna kommit över oss och jag längtar redan efter våren men ska bli lite mys och krypa upp i soffan med filt o kofta och ta sköna promenader i kylan:) för det finns ju något speciellt med vintern med!
Nej, nu är det snart löning och ska bli gött, men nu...blir det baaraa sängen!
PUSS PUSS

Inga kommentarer: