onsdag 5 maj 2010

Orolig själ..

Jag vet faktiskt inte varför jag känner mig så konstig hälften av tiden..kanske har med Levaxinet att göra..? För uppdatering så började jag ta Levaxin för ca 1 månad sen pga. min ämnesomsättning.
För höga värden, och eftersom jag aldrig tagit någon medicin (inte något som man tar varje dag i alla fall) innan i mitt liv så har det väl tagit min kropp på en liten karuselltur..hehe. Dock bättre att må upp o ner än vara trött som strandad val!

Men till glada saker istället;-)..eftersom det stundar bröllop för mig och min absoluta älskling<3>
Nya saker varje dag, jag antar att det som man tycker känns viktigast är att alla har roligt på festen, den bästa festen de varit på=).
Men klänningen e klar!! Ringen e klar!! och många andra småsaker och jag e sååå nervös och har nog inte riktigt fattat att det ska hända än tror jag:).....
FAn va gött det ska bli att få vara gift med sin bästa vän och själsfrände-han är verkligen allt för mig!
PUUUUSSSSS

Inga kommentarer: