måndag 7 december 2009

Tacos

Igår var det taconight:-D...
Jävligt gott e det i alla fall! och var...:)

Idag e min lediga dag på 4 dagar och jag e astrött! Och då menar jag det oxå...
Vill att den här jävla vinterhalvåret ska ta slut snart så man får sol och energi igen!!

Men ska i alla fall gå o mysa på Liseberg ikväll med älskling. Förra veckan sågs vi kanske sammanlagt 5 timmar..förutom när man sover men det räknas inte hehe:-D...

Ska möta han på stan vid 5-tiden, han är på julklappsjakt med simon, jag har inte så många klappar kvar nu vilket e skönt med tanke på att jag måste köpa dem den 23:e, dan innan julafton, när lönen kommer*ler* .

Den dagen kommer bestå av jobb och julklappsshoppande!!
Sen e det inte långt kvar till norrlandsresa över nyår med min mamma och syster som följer med oxå!*wiiiieeee*
Sedan hem och jobba några dagar och sedan dags för Lanzarote!!



Inga kommentarer: