söndag 27 december 2009

sitter o funderar...

såhär i min ensamhet(niklas e hemma hos familj och vänner i norr)...
funderar egentligen på en massa saker eftersom mitt humör de senaste dagarna har varit tankfullt och lite smått surt! Eller nu ljög jag....mkt surt, igår fick jag hålla mig för att inte svara dumt på , de egentligen dumma frågorna , som vissa reakunder ställer..hehe...:)
Men dagen rullade på och gick bra ändå:-D...

Okey, åter till tankarna... funderar på ex..(inte mitt utan hans..)..hehe, most of the time så stör det mig aldrig att man vet att han haft andra flickvänner(som de flesta har haft) men ibland så hade det varit ganska trevligt om man hade varit den enda..man blir lite plötsligt osäker och undrar om man e mindre bra än de andra, i detta svaga ögonblick blir man svartsjuk osv osv...
Som tur e försvinner det snabbt för det finns ett skäl till att det tagit slut och det finns många skäl till att man e tillsammans:). Men jag tror det e ganska vanligt att man känner och funderar på exen ibland...speciellt om man vet vilka de är, annars e det nog lättare!
Men det handlar om självskänsla, man måste tro på sig själv, honom och förhållandet!! Och det gör jag hehe:) ibland kommer dumma osäkra tankar krypande...som jag har så lätt för att släppa in istället för att sparka dem långt mot helvetet*ler*

Anyhew... saknar honom mkt just nu...kanske där problemet ligger? hehe...

Inga kommentarer: