söndag 6 juli 2008

Brottas

Ibland finner jag mig själv i den situationen att verkligen brottas med mina inre önskningar och i samband med det så tar min inre rädsla för att jag inte ska klara det över...
Som när tex. ikväll jag vandrat iväg in på närmsta matbutik för att handla lite så står jag där i kön och bara känner/tänker på hur mycket jag älskar att sjunga och hur jag hur gärna som helst skulle vilja skriva låtar som betyder något, både för mig och andra...Någonstans inom mig så bara skriker det-JAG VILL och SKA...
Sedan två sekunder senare tar den inre rädslan överhand...det e bara önskningar säger den, skulle börjat för 10 år sedan, hur ska du göra det, när du försökt skriva låtar så blir det inge bra...
Det är nog inte det att jag inte tror att jag kan sjunga för det tycker jag att kan...
Har så mycket inom mig som jag vet att jag skulle kunna använda till något bra, hur ska jag få fram det o få mig själv att lyssna på det...:)?

Inga kommentarer: